מוקד ארצי :  03-9072734

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ציוד רפואי למרפאות

טרם רכישת ציוד רפואי למרפאות, בין אם מדובר בציוד עבור מרפאת בית ספר, מרפאת קופת חולים או מרפאה פרטית, ישנם כמה קריטריונים שעליכם להתחשב בהם טרם הרכישה. כל מה שאתם צריכים לדעת ולשים לב אליו ברכישת ציוד רפואי לבתי חולים או מרפאות:

ציוד רפואי למרפאות בהתאם לתקן

ציוד רפואי למרפאות

עליכם לוודא כי הציוד הרפואי שאתם מעוניינים לרכוש עומד בתקן משרד הבריאות או התקנות לבטיחות בעבודה. יכול להיות שישנו ציוד רפואי למרפאות אליו אתם מחוייבים בחוק ואולי אתם אפילו לא יודעים. או לחילופין, ציוד רפואי שכבר רכשתם אך למעשה החוק אינו מחייב אתכם בו. חשוב לוודא כל זאת לפני רכישת הציוד הרפואי. במדינת ישראל חברת אריאל מדיק ציוד רפואי הינה בין החברות הבודדות שעושות זאת במקומכם: מתאימות לכם מראש את ציוד העזרה הראשונה שאתם צריכים בהתאם לתקנים שהם כבר קראו ולמדו במקומכם.

איכות ותקינות הציוד

בתחום כמו עזרה ראשונה ורפואת חירום, אין מקום לפשרות. וודאו כי הציוד הרפואי שאתם רוכשים הינו ציוד רפואי עמיד ואיכותי. במידה ורכשתם ציוד רפואי לבית חולים למשל, או ציוד רפואי למרפאות, לא הייתם רוצים למצוא את עצמכם באמצע מקרה חירום מתמודדים עם ציוד שהוא לא איכותי לא נוח לשימוש, או גרוע מזה – תקול ומסכן את בטיחותכם או את בריאות המטופל.

התאמת הציוד למטפל ולא רק למטופל

לא פחות חשוב מציוד מתאים למטופלים, חשוב גם להתאים ציוד רפואי למטפלים מצילי חיים כמו רופאים, אחים, פראמדיקים או חובשים. סטטוסקופ המתאים למדידת לחץ דם, לא יתאים לביצוע בדיקת האזנה, מלע”כ ביתי קטן לא יתאים לגזירת בגדים עבים כמו מלע”כ מקצועי רפואי ומיטת אמבולנס מתכווננת לא תתאים לאלונקה לטיפול במרפאה. בעת רכישת ציוד רפואי למרפאות או ציוד רפואי לבתי חולים יש לחשוב גם על המטפלים המקצועיים, ואיזה ציוד רפואי יסייע ויקל עליהם בעבודת הקודש שהם עושים.ציוד רפואי לבתי חולים

לסיכום, טרם רכישת ציוד רפואי לבתי חולים או ציוד רפואי למרפאות, עליכם לוודא כי הציוד עומד בתקנים ובחוקים אליהם אתם כפופים, כמו כן לא מומלץ להתפשר על איכותו של הציוד הרפואי וכיוצא בזה, איכות הטיפול שיקבלו המטופלים שלכם, ואולי הכי חשוב: הקדישו מחשבה והשקעה גם בצוות המטפל, ודאגו להם לציוד רפואי שיכול לעזור להם בעבודתם ולהציל חיי אדם.

היכן ניתן לרכוש ציוד רפואי איכותי למרפאות?

אריאל מדיק מובילה את תחום הציוד הרפואי למעלה משני עשורים ומשווקת מוצרי איכות למיטב החברות והארגונים בישראל.
החברה זיהתה את הפער העצום בין הצורך בהגשת עזרה ראשונה וציוד עזרה ראשונה לבין הציוד הרפואי האיכותי הקיים בשטח, אשר לעיתים אף אינו עומד בתקנים!! החברה חרטה על דגלה מקצוענות ללא פשרות, ובקטלוג שלה תוכלו למצוא ציוד רפואי מהשורה הראשונה בארץ ובעולם במחירים שווי נפש.
בין מוצרי הציוד רפואי הקיימים באריאל מדיק תוכלו למצוא גם:

מיכלי מיכלי חמצן וערכות נשימה – בלון חמצן, ווסת זוהר, מד חמצן, מחולל חמצן, ערכת אינטובציה, ערכת הנשמה, מסכות כיס ועוד.

מוצרי חבישה וקיבוע – חוסם עורקים, תחבושת אישית ת”א, תחבושת בטן, תחבושת בינונית צבאית, ציוד חבישה, אלכוג’ל, כפפות חד פעמיות, פלסטר, מלע”כ, איספלנית נייר (מיקרופור / לויקופלסט), חבישה אלסטית, פדי גזה, תחבושת קיבוע, סד קיבוע, פד אלכוהול לחיטוי ועוד.  

מכשור רפואי – מכשירי דפיברילטור חצי אוטומטיים, מוניטור, מכשיר מדידות ובדיקות, מכשיר אקג, ארון למכשיר דפיברילטור ביתי או ארון למכשיר דפיברילטור ציבורי כגון דפיברילטור במקום העבודה או דפיברילטור במתחמים ציבוריים, מד חום, מד לחץ דם, מד סטורציה, מד סוכר גלוקוצ’ק וסטטוסקופ.

ריהוט רפואי – אלונקה, מיטה למרפאה, פרגוד, שרפרף למרפאה וריהוט + ציוד רפואי מתאים.

מוצרי קורונה והגנה ויראלית – מסכות כירורגיות, מסכות N95, כפפות חד פעמיות, מסכות חד פעמיות, מסכות רב פעמיות, מגוון רחב של סוגים וגדלים למוצרי אלכוג’ל, מתקן קיבוע לבקבוק אלכוג’ל, מד חום, מטליות ניקוי ועוד. 

אולי יעניין אותך גם?

Need Help?

צרו עמנו קשר

מלאו פרטיכם ונחזור בהקדם

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה

ימים לא פשוטים עוברים על כולנו

אריאל מדיק רוצה לחזק את כלל לקוחותיה!

קבלו מתנה על כל רכישה מהאתר!

מתנה דפיברילטור תיק עזרה ראשונה